Her çiçek solar, koparmazsan da kurur dalındaAğlamadım diye sormadılar, beni iyi sanıyorlarUtan biraz utan kızarsın o yüzünBana bir işaret göndersin, ya da alsın canımı yeter!Bu bankta zamanında gülümseyen biri vardıAldığım her nefes bıçak gibi batıyorÇözemem, nasıl bi' bilmece, uyutmuyor geceSenden vazgeçmesem de hep susar mıydın?Hep seni sordum, geçer diyordum aklımdaki korkularÇabaladım bir yere varmadıBeni bu hâle koyan feleğin, kaderin oyununu seveyimBir gün daha devrildi ama hiç bir anlamı yok inanBi' güne daha böyle başlamak, pencereden bakıp hep boşlamakSi minör la minör do majör..Sorma nedenBunları bile okuduysan göz kırpBurası muuştur yolu yookuuuuştur. GİDEN GELMİİİYOOOOOOOĞOĞOĞOĞOOOOOOR. ACEEEEEEEEEEEEEEP. ACEEEEEEEEEEEP
Oğuzhan abi selamlar :)
Valla para istemiyorum :)